субота, 18. јануар 2014.

One and only

Jos pre par meseci mi je stigao ovaj divan SheInside blejzer, koji sam zelela vec dugo, ali nisam imala prilike da ga slikam. Po kalendaru je zima, ali moj blejzer i ja se sasvim dobro uklapamo uz trenutno vreme i drago mi je zbog toga. Vec par dana imam neverovatnu nostalgiju za prolecem, letom i neprestano vrtim stare slike iz letnjih meseci. Zbog upecatljivog blejzera, odlucila sam da ostatak outfita bude opusten - prikladno za dan proveden sa drustvom.

Few months ago I got this lovely blazer from SheInside, that I have wanted for a while, but didn't manage to put it on blog. It is winter on calendar, but my blazer and I fit in with the weather around here and I am glad because of that. For a couple of days I am feeling nostalgic about spring and summer and I am rewatching old pictures from summer months. Because of the striking blazer, the rest of the outfit is casual - perfect for the day out with your friends.










Blazer - SheInside
T-Shirt & Belt & Bag - Zara
Pants - NewYorker


16 коментара:

  1. Twinče i love it!
    Pusa od vašeg najvećeg fana
    - Ića

    ОдговориИзбриши
  2. Blejzer je odlican, tokom proslog leta i ja sam kukala za njih (doduse za onim iz Zare :) )

    ОдговориИзбриши
  3. I love that T-shirt and sneakers, nice post.

    http://christie-herrera.blogspot.com.es/

    besos

    ОдговориИзбриши
  4. Svi cekamo letooo :D
    Gde je slikano, jako me zanima lokacija, hvala unapred! :D

    ОдговориИзбриши
  5. I love your necklace! Pearls are a favourite of mine. Cute outfit.

    xx Cissy
    idreamofbunnies.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nice bright yellow jacket!

    http://initialed.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Devojke, rucno pravljen nakit, svratite i pogledajte! :D

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=364741856936785&set=a.361498167261154.83952.177550872322552&type=1&relevant_count=3

    ОдговориИзбриши
  8. Taj blejzer je divan, podigne svaku kombinaciju :))
    Ogrlica takodje, bluzica, torba...Sve je super :D

    ОдговориИзбриши
  9. Love yellow hint on this look

    http://fashmongers.wordpress.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...